Specialistams

Mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų praktinių patirčių taikant universalaus dizaino priemones ugdymui(si) analizė

Konsultacijos dėl kurčiųjų įtraukiojo ugdymo

Skaitymo liniuotė pradedančiojo skaitytojo pagalbininkė

Rekomendacijos organizuojant nuotolinius mokymus dirbant su silpnaregiais ar žymios silpnaregystės mokiniais

Rekomendacijos nuotoliniam ugdymui

Pamokos tėvams, pedagogams ir mokiniams apie patyčias ir stresą

Kaip galiu padėti mokiniams mokytis iš klaidų

Rekomendacijos pedagogams karantino metu

R garsas

S garsas

S – Š garsų diferenciacija

Š garsas

Atmintinė mokytojams, ugdantiems klausos negalią turinčius mokinius

IT specialistų rekomendacijos mokytojams

Autizmo pranašumai

Pažinimo procesų lavinimas ikimokykliniame amžiuje

Rekomendacijos mokytojams dėl saugumo internete nuotolinių mokymų metu

Smurto ir patyčių prevencija mokantis nuotoliniu būdu

Patarimai mokytojams apie elektronines patyčias

Rekomendacijos logopedams

Mokymai ir pedagoginiai užsiėmimai vaikams

Reagavimo į patyčias ar kitokį smurtinį elgesį mokykloje atmintinė

Rekomendacijos mokykloms dėl interneto ryšio

Rekomendacijos vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, nuotoliniam ugdymui

Skaitmeninės priemonės spec. ugdymosi poreikių mokiniams

Ar dėl COVID-19 išgyvename psichologinę krizę?

Specialistų patarimai tema „Kaip įveikti stresą pedagogams?“

Smulkiosios motorikos vystymosi kalendorius pedagogams

Skaitmeninės priemonės nuotoliniam mokymui